Termín:marketing v internetovom veku: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=klasický marketing, kybermarketing, customizácia, customerizácia, globálny marketing, environmentálny marketing, afiliačný marketing, afinitný marketing
+
|Related terms=klasický marketing, kybermarketing, customizácia, customerizácia, globálny marketing, environmentálny marketing, afiliačný marketing, afinitný marketing, consumer-to-business
 
|Synonyms=marketing v digitálnom veku
 
|Synonyms=marketing v digitálnom veku
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Verzia zo dňa a času 09:49, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: základy tejto éry tvoria digitalizácia a konektivita, internetová explózia, nové formy sprostredkovateľov a customizácia, customerizácia
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: marketing v digitálnom veku
Príbuzné termíny: klasický marketing, kybermarketing, customizácia, customerizácia, globálny marketing, environmentálny marketing, afiliačný marketing, afinitný marketing, consumer-to-business
Poznámka: Internetový vek je vymedzený globalizáciou, ekologickými aktivitami, digitalizáciou.