Termín:cena: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(5 medziľahlých úprav od 2 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=cena
 
|Name=cena
 
|Definition=peňažné vyjadrenie hodnoty tovaru alebo služieb
 
|Definition=peňažné vyjadrenie hodnoty tovaru alebo služieb
|Localized definitions=
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Field=marketing
+
|Related terms=marketingový mix, programy, cenový mix, cenová stratégia, cenová diskriminácia, bait-and-switch reklama, CPT²
|Localized fields=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Related terms=marketingový mix, programy, cenový mix
+
|Translations={{Translation
|Synonyms=
+
|Language=en
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Localized form=price
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=price}}
+
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=V klasickom chápaní marketingu je cena jedným z prvkov marketingového mixu a predstavuje jediný prvok, ktorý prináša výnos.
 
|Context=V klasickom chápaní marketingu je cena jedným z prvkov marketingového mixu a predstavuje jediný prvok, ktorý prináša výnos.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Cenu možno zaplatiť vo forme peňazí, tovaru, služieb, priazne, volebného hlasu alebo čohokoľvek iného, čo má hodnotu pre druhú stranu.
 
|Comment=Cenu možno zaplatiť vo forme peňazí, tovaru, služieb, priazne, volebného hlasu alebo čohokoľvek iného, čo má hodnotu pre druhú stranu.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 18:42, 6. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: peňažné vyjadrenie hodnoty tovaru alebo služieb
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Kontext: V klasickom chápaní marketingu je cena jedným z prvkov marketingového mixu a predstavuje jediný prvok, ktorý prináša výnos.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Príbuzné termíny: marketingový mix, programy, cenový mix, cenová stratégia, cenová diskriminácia, bait-and-switch reklama, CPT²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: price
Poznámka: Cenu možno zaplatiť vo forme peňazí, tovaru, služieb, priazne, volebného hlasu alebo čohokoľvek iného, čo má hodnotu pre druhú stranu.