marketingová stratégia

Z STD
Verzia z 13:43, 19. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: výber spôsobu konania vybraný z niekoľkých možností, ktorý zahrňuje špecifické skupiny zákazníkov, metódy komunikácie, distribučné kanály a cenové štruktúry
Zdroj: PODĽA: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.

Príbuzné termíny: marketingový mix, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM², cross-sell
Poznámka: Marketingová stratégia predstavuje kombináciu cieľových trhov a marketingového mixu.