Termín:marketingová stratégia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=zákazník, marketingový mix, trh, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM²
+
|Related terms=zákazník, marketingový mix, trh, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM², cross-sell
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1995.
 
|Bibliography=PODĽA Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1995.

Verzia zo dňa a času 18:51, 6. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: výber spôsobu konania vybraný z niekoľkých možností, ktorý zahrňuje špecifické skupiny zákazníkov, metódy komunikácie, distribučné kanály a cenové štruktúry
Zdroj: PODĽA Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1995.

Príbuzné termíny: zákazník, marketingový mix, trh, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM², cross-sell
Poznámka: Marketingová stratégia predstavuje kombináciu cieľových trhov a marketingového mixu.