Termín:cena: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=peňažné vyjadrenie hodnoty tovaru alebo služieb
 
|Definition=peňažné vyjadrenie hodnoty tovaru alebo služieb
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
|Related terms=marketingový mix, programy, cenový mix, cenová stratégia, bait-and-switch reklama
+
|Related terms=marketingový mix, programy, cenový mix, cenová stratégia, cenová diskriminácia, bait-and-switch reklama, CPT²
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=V klasickom chápaní marketingu je cena jedným z prvkov marketingového mixu a predstavuje jediný prvok, ktorý prináša výnos.
 
|Context=V klasickom chápaní marketingu je cena jedným z prvkov marketingového mixu a predstavuje jediný prvok, ktorý prináša výnos.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Comment=Cenu možno zaplatiť vo forme peňazí, tovaru, služieb, priazne, volebného hlasu alebo čohokoľvek iného, čo má hodnotu pre druhú stranu.
 
|Comment=Cenu možno zaplatiť vo forme peňazí, tovaru, služieb, priazne, volebného hlasu alebo čohokoľvek iného, čo má hodnotu pre druhú stranu.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 17:42, 6. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: peňažné vyjadrenie hodnoty tovaru alebo služieb
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Kontext: V klasickom chápaní marketingu je cena jedným z prvkov marketingového mixu a predstavuje jediný prvok, ktorý prináša výnos.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Príbuzné termíny: marketingový mix, programy, cenový mix, cenová stratégia, cenová diskriminácia, bait-and-switch reklama, CPT²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: price
Poznámka: Cenu možno zaplatiť vo forme peňazí, tovaru, služieb, priazne, volebného hlasu alebo čohokoľvek iného, čo má hodnotu pre druhú stranu.