in-store komunikácia

Z STD
Verzia z 11:02, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroje komunikačného mixu, ktoré sú realizované výlučne v maloobchodnej jednotke/predajni/bode predaja a zamerané na individuálneho konečného spotrebiteľa
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, komunikačný mix, maloobchod, predajňa, bod predaja, kupóning, in-store smart merchandising
Poznámka: Radia sa k nim ochutnávky, predvádzanie, vernostné programy, kupónový predaj, motivačné hry, spotrebiteľské súťaže.