environmentálny marketing

Z STD
Verzia z 21:13, 11. marec 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: ako súčasť sociálne zodpovedného marketingu, predstavuje záväzok vedenia firmy podnikať spôsobom, ktorý zabezpečuje jej ekonomický rozvoj pri súčasnom uvedomovaní si zodpovednosti za neustále zlepšovanie environmentálneho správania sa
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Synonymum: ekomarketing, ekologický marketing, zelený marketing
Príbuzné termíny: holistický marketing, spoločensky zodpovedný marketing, zelená spotreba, environmentálny trh, environmentálne vhodný produkt, aplikovaný marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: green marketing