Termín:CRM¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
 
|Related terms=databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
 
|Synonyms=riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Synonyms=riadenie vzťahov so zákazníkmi
|Bibliography=Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkum pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.
+
|Bibliography=PODĽA: Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:12, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: PODĽA: Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.

Synonymum: riadenie vzťahov so zákazníkmi
Príbuzné termíny: databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²