budovanie vernosti

Z STD
Verzia z 10:52, 15. marec 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súvisí s riadením vzťahov podniku so zákazníkmi, s hodnotou zákazníka, zákazníckym kapitálom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: riadenie vzťahov so zákazníkmi
Príbuzné termíny: databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer relationship management
Poznámka: Možno rozlíšiť 5 stupňov budovania vernosti: základný marketing, reaktívny marketing, zodpovedný marketing, preaktívny marketing, partnerský marketing.