Termín:riadenie vzťahov so zákazníkmi: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=metóda marketingu, ktorej zmyslom je aktívna tvorba a udržiavanie dlhodobých prospešných vzťahov (firmy) so zákazníkmi
 
|Definition=metóda marketingu, ktorej zmyslom je aktívna tvorba a udržiavanie dlhodobých prospešných vzťahov (firmy) so zákazníkmi
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=databázový marketing, zákazník, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
+
|Related terms=databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
 
|Synonyms=CRM¹
 
|Synonyms=CRM¹
 
|Bibliography=PODĽA: Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkum pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.
 
|Bibliography=PODĽA: Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkum pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.

Verzia zo dňa a času 11:54, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda marketingu, ktorej zmyslom je aktívna tvorba a udržiavanie dlhodobých prospešných vzťahov (firmy) so zákazníkmi
Zdroj: PODĽA: Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkum pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.

Synonymum: CRM¹
Príbuzné termíny: databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer relationship management
Poznámka: CRM, pochádzajúca z 90. rokov 20. storočia, integruje všetky informácie, ktoré o zákazníkovi majú predajne, servisné a marketingové tímy, a poskytuje tak pohľad na vzťah so zákazníkom. Podniky používajú výsledky poskytované CRM na stanovenie hodnoty jednotlivých zákazníkov, identifikáciu cieľových zákazníkov (najlepších) v customizácii produktov firmy ako reakcie na požiadavky jednotlivých zákazníkov. Komunikácia so zákazníkmi je zabezpečovaná vhodnými technológiami, ktoré predstavujú pre zamestnancov firmy samostatné procesy a pridanú hodnotu. [Kotler, Ph: Marketing of A po Z. Praha 2003]