Termín:CRM¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(6 medziľahlých úprav od 3 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=CRM
+
|Name=CRM¹
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
|Related terms=
 
 
|Synonyms=riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Synonyms=riadenie vzťahov so zákazníkmi
|Bibliography=
+
|Bibliography=PODĽA: Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:12, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: PODĽA: Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.

Synonymum: riadenie vzťahov so zákazníkmi
Príbuzné termíny: databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²