Termín:riadenie vzťahov so zákazníkmi: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(5 medziľahlých úprav od 2 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Name=riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Definition=metóda marketingu, ktorej zmyslom je aktívna tvorba a udržiavanie dlhodobých prospešných vzťahov (firmy) so zákazníkmi
 
|Definition=metóda marketingu, ktorej zmyslom je aktívna tvorba a udržiavanie dlhodobých prospešných vzťahov (firmy) so zákazníkmi
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
|Related terms=databázový marketing, zákazník, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM ²
+
|Synonyms=CRM¹
|Synonyms=CRM ¹
+
|Bibliography=PODĽA: Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.
|Bibliography=PODĽA Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkum pomocí CRM: Stategie, praktické příklady a scénaře. 2002.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=customer relationship management}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=customer relationship management
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
+
|Context=CRM, pochádzajúca z 90. rokov 20. storočia, integruje všetky informácie, ktoré o zákazníkovi majú predajne, servisné a marketingové tímy, a poskytuje tak pohľad na vzťah so zákazníkom. Podniky používajú výsledky poskytované CRM na stanovenie hodnoty jednotlivých zákazníkov, identifikáciu cieľových zákazníkov (najlepších) v customizácii produktov firmy ako reakcie na požiadavky jednotlivých zákazníkov. Komunikácia so zákazníkmi je zabezpečovaná vhodnými technológiami, ktoré predstavujú pre zamestnancov firmy samostatné procesy a pridanú hodnotu.
|Context source=
+
|Context source=Kotler, Ph: Marketing od A po Z. Praha: Management Press 2003.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=CRM, pochádzajúca z 90. rokov 20. storočia, integruje všetky informácie, ktoré o zákazníkovi majú predajne, servisné a marketingové tímy, a poskytuje tak pohľad na vzťah so zákazníkom. Podniky používajú výsledky poskytované CRM na stanovenie hodnoty jednotlivých zákazníkov, identifikáciu cieľových zákazníkov (najlepších) v customizácii produktov firmy ako reakcie na požiadavky jednotlivých zákazníkov. Komunikácia so zákazníkmi je zabezpečovaná vhodnými technológiami, ktoré predstavujú pre zamestnancov firmy samostatné procesy a pridanú hodnotu. [Kotler, Ph: Marketing of A po Z. Praha 2003]
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 18:46, 6. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda marketingu, ktorej zmyslom je aktívna tvorba a udržiavanie dlhodobých prospešných vzťahov (firmy) so zákazníkmi
Zdroj: PODĽA: Wessling, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénaře. Praha: Grada 2002.

Kontext: CRM, pochádzajúca z 90. rokov 20. storočia, integruje všetky informácie, ktoré o zákazníkovi majú predajne, servisné a marketingové tímy, a poskytuje tak pohľad na vzťah so zákazníkom. Podniky používajú výsledky poskytované CRM na stanovenie hodnoty jednotlivých zákazníkov, identifikáciu cieľových zákazníkov (najlepších) v customizácii produktov firmy ako reakcie na požiadavky jednotlivých zákazníkov. Komunikácia so zákazníkmi je zabezpečovaná vhodnými technológiami, ktoré predstavujú pre zamestnancov firmy samostatné procesy a pridanú hodnotu.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph: Marketing od A po Z. Praha: Management Press 2003.
Synonymum: CRM¹
Príbuzné termíny: databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer relationship management