Termín:budovanie vernosti: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=budovanie vernosti
 
|Name=budovanie vernosti
 
|Definition=súvisí s riadením vzťahov podniku so zákazníkmi, s hodnotou zákazníka, zákazníckym kapitálom
 
|Definition=súvisí s riadením vzťahov podniku so zákazníkmi, s hodnotou zákazníka, zákazníckym kapitálom
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
|Related terms=zákazník, partnerský marketing
+
|Synonyms=riadenie vzťahov so zákazníkmi
|Synonyms=riadenie vzťahov so zákazníkmi, CRM ¹
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=customer relationship management}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=customer relationship management
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Možno rozlíšiť 5 stupňov budovania vernosti: základný marketing, reaktívny marketing, zodpovedný marketing, preaktívny marketing, partnerský marketing.
 
|Comment=Možno rozlíšiť 5 stupňov budovania vernosti: základný marketing, reaktívny marketing, zodpovedný marketing, preaktívny marketing, partnerský marketing.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 10:52, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súvisí s riadením vzťahov podniku so zákazníkmi, s hodnotou zákazníka, zákazníckym kapitálom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: riadenie vzťahov so zákazníkmi
Príbuzné termíny: databázový marketing, zákazník, partnerský marketing, integrujúci marketing, vzťahový marketing, customizácia, riadenie vzťahov s partnermi, CRM²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer relationship management
Poznámka: Možno rozlíšiť 5 stupňov budovania vernosti: základný marketing, reaktívny marketing, zodpovedný marketing, preaktívny marketing, partnerský marketing.