stratégia ťahu

Z STD
Verzia z 16:02, 10. október 2016, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna zo základných stratégií komunikačného mixu, ktorá v marketingovom kanáli využíva masívne ovplyvňovanie konečného spotrebiteľa, resp. zákazníkov na vytváranie spotrebiteľského dopytu po tom ktorom výrobku podniku, inštitúcie, organizácie
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: pull stratégia
Príbuzné termíny: distribúcia, komunikačný mix, marketingové kanály, spotrebiteľ, zákazník, push stratégia, marketingová stratégia