Termín:stratégia ťahu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=stratégia ťahu
 
|Name=stratégia ťahu
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
+
|Definition=jedna zo základných stratégií komunikačného mixu, ktorá v marketingovom kanáli využíva masívne ovplyvňovanie konečného spotrebiteľa, resp. zákazníkov na vytváranie spotrebiteľského dopytu po tom ktorom výrobku podniku, inštitúcie, organizácie
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=
+
|Related terms=distribúcia, komunikačný mix, marketingové kanály, spotrebiteľ, zákazník, push stratégia, marketingová stratégia
 
|Synonyms=pull stratégia
 
|Synonyms=pull stratégia
|Bibliography=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
|Translations=
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context=
 
|Context source=
 
|Context source=
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 16:02, 10. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna zo základných stratégií komunikačného mixu, ktorá v marketingovom kanáli využíva masívne ovplyvňovanie konečného spotrebiteľa, resp. zákazníkov na vytváranie spotrebiteľského dopytu po tom ktorom výrobku podniku, inštitúcie, organizácie
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: pull stratégia
Príbuzné termíny: distribúcia, komunikačný mix, marketingové kanály, spotrebiteľ, zákazník, push stratégia, marketingová stratégia