Termín:point of sale: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Synonyms=bod predaja
 
|Synonyms=bod predaja
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Acceptability=Neologizmus
+
|Translations={{Translation
|Comment=Pre JL: musí byť toto ako termín, keď jeho ENG ekvivalent je takisto point of purchase? V heslovom termíne bod predaja. Point of sale má aj svoj ENG ekvivalent point of sale, P.o.S. už nie. Point of purchase nemá svoj ENG ekvivalent, ale P.o.P. naopak ho má ako P.o.P.
+
|Language=en
 +
|Localized form=point of sale
 +
}}
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 20:31, 11. august 2020

Oblasť: marketing
Definícia: vymedzené predajné miesto určitého produktu
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: bod predaja
Príbuzné termíny: predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, spotrebiteľ, zákazník
Cudzojazyčný ekvivalent: en: point of sale