Termín:odvetvový marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu, artmarketing
+
|Related terms=marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu, artmarketing, city marketing
 
|Synonyms=aplikovaný marketing
 
|Synonyms=aplikovaný marketing
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Aktuálna revízia z 23:58, 15. marec 2021

Zastaraný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: aplikovaný marketing
Príbuzné termíny: marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu, artmarketing, city marketing
Poznámka: Termín odvetvový marketing predstavuje marketing aplikovaný na odvetvia národného hospodárstva, ktoré sa zvyknú rozdeľovať na dve veľké skupiny – výrobné a nevýrobné. K výrobným odvetviam sú radené odvetvia – priemysel, poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, stavebníctvo, nákladná doprava, výrobné služby. K nevýrobným – školstvo, kultúra, zdravotníctvo, osobná doprava, nevýrobné služby. Tento termín je v súčasnosti prekonaný, nahrádza sa termínom aplikovaný marketing.