Termín:globálna firma: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=globálna firma
 
|Name=globálna firma
 
|Definition=firma, ktorá pôsobí vo viac ako jednej krajine a zahrňuje do svojich aktivít výskumu a vývoja, výrobné, logistické, marketingové a finančné výhody, ktoré nie sú dostupné iba čisto domácim konkurentom
 
|Definition=firma, ktorá pôsobí vo viac ako jednej krajine a zahrňuje do svojich aktivít výskumu a vývoja, výrobné, logistické, marketingové a finančné výhody, ktoré nie sú dostupné iba čisto domácim konkurentom
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=medzinárodný marketing, globálny marketing, logistika, globálne odvetvie, globálny trh
 
|Related terms=medzinárodný marketing, globálny marketing, logistika, globálne odvetvie, globálny trh
 
|Synonyms=globálne spoločnosti
 
|Synonyms=globálne spoločnosti
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Globálne firmy plánujú, prevádzkujú a koordinujú svoje činnosti na celosvetovom základe.
 
|Comment=Globálne firmy plánujú, prevádzkujú a koordinujú svoje činnosti na celosvetovom základe.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:04, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: firma, ktorá pôsobí vo viac ako jednej krajine a zahrňuje do svojich aktivít výskumu a vývoja, výrobné, logistické, marketingové a finančné výhody, ktoré nie sú dostupné iba čisto domácim konkurentom
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Synonymum: globálne spoločnosti
Príbuzné termíny: medzinárodný marketing, globálny marketing, logistika, globálne odvetvie, globálny trh
Poznámka: Globálne firmy plánujú, prevádzkujú a koordinujú svoje činnosti na celosvetovom základe.