Termín:destinácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=destinácia
 
|Name=destinácia
 
|Definition=geografický priestor (štát, miesto, región), ktorý si segment vyberá ako cieľ svojej cesty; regionálne, medzinárodné, konkurencieschopné, strategicky riadené jednotky ponuky na medzinárodnom trhu
 
|Definition=geografický priestor (štát, miesto, región), ktorý si segment vyberá ako cieľ svojej cesty; regionálne, medzinárodné, konkurencieschopné, strategicky riadené jednotky ponuky na medzinárodnom trhu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketing cestovného ruchu, destinačný marketing, destinačný manažment
 
|Related terms=marketing cestovného ruchu, destinačný marketing, destinačný manažment
 
|Synonyms=destinácia cestovného ruchu
 
|Synonyms=destinácia cestovného ruchu
|Bibliography=PODĽA Bieger, T., Weibel, C.: Möglichkeiten und Grenzen des kooperativen Tourismusmarketing-Schaffung von Tourismussystemen als Strategien gegen Destinationsähnliche Konkurrensprodukte. 1998.
+
|Bibliography=PODĽA: Bieger, T. Weibel, C.: Möglichkeiten und Grenzen des kooperativen Tourismusmarketing: Schaffung von Tourismussystemen als Strategien gegen Destinationsähnliche Konkurrenzprodukte. In Destination marketing: scopes nad limitations. St. Gallen: AIEST 1998.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Termín destinácia sa často používa relatívne voľne a nemusí súvisieť len s cestovným ruchom. V praxi je presný termín destinácie cestovného ruchu skracovaný na termín destinácia.
 
|Comment=Termín destinácia sa často používa relatívne voľne a nemusí súvisieť len s cestovným ruchom. V praxi je presný termín destinácie cestovného ruchu skracovaný na termín destinácia.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 23:49, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: geografický priestor (štát, miesto, región), ktorý si segment vyberá ako cieľ svojej cesty; regionálne, medzinárodné, konkurencieschopné, strategicky riadené jednotky ponuky na medzinárodnom trhu
Zdroj: PODĽA: Bieger, T. – Weibel, C.: Möglichkeiten und Grenzen des kooperativen Tourismusmarketing: Schaffung von Tourismussystemen als Strategien gegen Destinationsähnliche Konkurrenzprodukte. In Destination marketing: scopes nad limitations. St. Gallen: AIEST 1998.

Synonymum: destinácia cestovného ruchu
Príbuzné termíny: marketing cestovného ruchu, destinačný marketing, destinačný manažment
Poznámka: Termín destinácia sa často používa relatívne voľne a nemusí súvisieť len s cestovným ruchom. V praxi je presný termín destinácie cestovného ruchu skracovaný na termín destinácia.