Termín:bait-and-switch reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=reklama, zákazník, cena, marketingová komunikácia
 
|Related terms=reklama, zákazník, cena, marketingová komunikácia
 
|Synonyms=switch reklama
 
|Synonyms=switch reklama
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 12:08, 12. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: typ klamlivej, zavádzajúcej, nepravdivej reklamy, ktorá informuje zákazníkov o veľmi nízkych cenách ponúkaných produktov, ale keď ich naláka na kúpu, oznámi im, že tieto produkty sú už vypredané a ponúka im ďaleko drahšie produkty
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: switch reklama
Príbuzné termíny: reklama, zákazník, cena, marketingová komunikácia