integrovaná marketingová komunikácia

Z STD
Verzia z 14:21, 19. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: koordinácia a integrácia všetkých marketingových komunikačných nástrojov, kanálov a zdrojov v rámci firmy do uceleného programu, ktorý maximalizuje dopad na spotrebiteľa a iných koncových užívateľov pri minimálnych nákladoch
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Synonymum: IMK
Príbuzné termíny: marketingový nástroj, marketingová komunikácia, marketingové kanály, integrovaný marketing
Poznámka: Táto integrácia sa týka všetkej firemnej komunikácie – medzipodnikovej, v rámci marketingových kanálov, komunikácie zameranej na zákazníkov i na internú komunikáciu.