Termín:destinačný manažment: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=destinačný manažment
 
|Name=destinačný manažment
 
|Definition=súbor techník, nástrojov a opatrení používaných pri koordinovanom plánovaní, organizovaní, komunikácii rozhodovacích procesov a regulácii cestovného ruchu v danej destinácii
 
|Definition=súbor techník, nástrojov a opatrení používaných pri koordinovanom plánovaní, organizovaní, komunikácii rozhodovacích procesov a regulácii cestovného ruchu v danej destinácii
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=destinácia cestovného ruchu, destinačný marketing, manažment cestovného ruchu, destinácia cestovného ruchu
 
|Related terms=destinácia cestovného ruchu, destinačný marketing, manažment cestovného ruchu, destinácia cestovného ruchu
 
|Synonyms=manažment destinácie, destinačný management
 
|Synonyms=manažment destinácie, destinačný management
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=destination management}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=destination management
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Jeho výsledkom sú udržateľné a konkurencieschopné produkty cestovného ruchu, spoločne používané logo, značka kvality, spoločný informačno-rezervačný systém, tvorba cenovej politiky, uskutočňovanie výskumu a zberu štatistických dát z oblasti cestovného ruchu, iniciatíva partnerstva súkromného a verejného sektoru CR a podpora vzniku profesných spolkov, združení a organizácií. Súčasťou destinačného managementu je návštevnícky management, model LAC a tzv. spektrum rekreačných príležitostí. Pozri tiež hostiteľská komunita, služby v destinácii, spoločnosť destinačného managementu.
 
|Comment=Jeho výsledkom sú udržateľné a konkurencieschopné produkty cestovného ruchu, spoločne používané logo, značka kvality, spoločný informačno-rezervačný systém, tvorba cenovej politiky, uskutočňovanie výskumu a zberu štatistických dát z oblasti cestovného ruchu, iniciatíva partnerstva súkromného a verejného sektoru CR a podpora vzniku profesných spolkov, združení a organizácií. Súčasťou destinačného managementu je návštevnícky management, model LAC a tzv. spektrum rekreačných príležitostí. Pozri tiež hostiteľská komunita, služby v destinácii, spoločnosť destinačného managementu.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:04, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor techník, nástrojov a opatrení používaných pri koordinovanom plánovaní, organizovaní, komunikácii rozhodovacích procesov a regulácii cestovného ruchu v danej destinácii
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: manažment destinácie, destinačný management
Príbuzné termíny: destinácia cestovného ruchu, destinačný marketing, manažment cestovného ruchu, destinácia cestovného ruchu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: destination management
Poznámka: Jeho výsledkom sú udržateľné a konkurencieschopné produkty cestovného ruchu, spoločne používané logo, značka kvality, spoločný informačno-rezervačný systém, tvorba cenovej politiky, uskutočňovanie výskumu a zberu štatistických dát z oblasti cestovného ruchu, iniciatíva partnerstva súkromného a verejného sektoru CR a podpora vzniku profesných spolkov, združení a organizácií. Súčasťou destinačného managementu je návštevnícky management, model LAC a tzv. spektrum rekreačných príležitostí. Pozri tiež hostiteľská komunita, služby v destinácii, spoločnosť destinačného managementu.