Termín:marketing cestovného ruchu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=aplikovaný marketing, cieľové miesto, manažment cestovného ruchu, marketing miesta, alternatívne marketingové stratégie
+
|Related terms=aplikovaný marketing, destinácia cestovného ruchu, manažment cestovného ruchu, marketing miesta, alternatívne marketingové stratégie
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Verzia zo dňa a času 23:51, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: aplikovaný marketing definovaný ako plynulý proces plánovania, skúmania, napĺňania, kontroly a vyhodnocovania činností potrebných na zabezpečovanie tak zákazníkových potrieb a požiadaviek, ako aj cieľov organizácie
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: aplikovaný marketing, destinácia cestovného ruchu, manažment cestovného ruchu, marketing miesta, alternatívne marketingové stratégie
Poznámka: Uplatňuje sa na úrovni podnikov (marketing producentov a sprostredkovateľov služieb), cieľového miesta/regiónu (marketing cieľového miesta), štátu ako cieľovej krajiny v cestovnom ruchu (makromarketing cestovného ruchu) a skupiny štátov na medzinárodnom trhu (medzinárodný marketing).