Termín:miesto predaja: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=miesto predaja |Definition=''pozri definíciu synonyma'' |Field=marketing |Related terms=predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, po…“)
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, spotrebiteľ, zákazník
+
|Related terms=predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, spotrebiteľ, zákazník, 3D objekty
 
|Synonyms=bod predaja
 
|Synonyms=bod predaja
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Verzia zo dňa a času 15:47, 12. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: bod predaja
Príbuzné termíny: predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, spotrebiteľ, zákazník, 3D objekty