Termín:integrovaná marketingová komunikácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=integrovaná marketingová komunikácia
 
|Name=integrovaná marketingová komunikácia
 
|Definition=koordinácia a integrácia všetkých marketingových komunikačných nástrojov, kanálov a zdrojov v rámci firmy do uceleného programu, ktorý maximalizuje dopad na spotrebiteľa a iných koncových užívateľov pri minimálnych nákladoch
 
|Definition=koordinácia a integrácia všetkých marketingových komunikačných nástrojov, kanálov a zdrojov v rámci firmy do uceleného programu, ktorý maximalizuje dopad na spotrebiteľa a iných koncových užívateľov pri minimálnych nákladoch
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingový nástroj, marketingová komunikácia, marketingové kanály, integrovaný marketing
|Related terms=marketingový nástroj, marketingová komunikácia, marketingové kanály, integrovaný marketing, spotrebiteľ
 
 
|Synonyms=IMK
 
|Synonyms=IMK
|Bibliography=Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Táto integrácia sa týka všetkej firemnej komunikácie – medzipodnikovej, v rámci marketingových kanálov, komunikácie zameranej na zákazníkov i na internú komunikáciu.
 
|Comment=Táto integrácia sa týka všetkej firemnej komunikácie – medzipodnikovej, v rámci marketingových kanálov, komunikácie zameranej na zákazníkov i na internú komunikáciu.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:21, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: koordinácia a integrácia všetkých marketingových komunikačných nástrojov, kanálov a zdrojov v rámci firmy do uceleného programu, ktorý maximalizuje dopad na spotrebiteľa a iných koncových užívateľov pri minimálnych nákladoch
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Synonymum: IMK
Príbuzné termíny: marketingový nástroj, marketingová komunikácia, marketingové kanály, integrovaný marketing
Poznámka: Táto integrácia sa týka všetkej firemnej komunikácie – medzipodnikovej, v rámci marketingových kanálov, komunikácie zameranej na zákazníkov i na internú komunikáciu.