Termín:environmentálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=environmentálny marketing
 
|Name=environmentálny marketing
 
|Definition=ako súčasť sociálne zodpovedného marketingu, predstavuje záväzok vedenia firmy podnikať spôsobom, ktorý zabezpečuje jej ekonomický rozvoj pri súčasnom uvedomovaní si zodpovednosti za neustále zlepšovanie environmentálneho správania sa
 
|Definition=ako súčasť sociálne zodpovedného marketingu, predstavuje záväzok vedenia firmy podnikať spôsobom, ktorý zabezpečuje jej ekonomický rozvoj pri súčasnom uvedomovaní si zodpovednosti za neustále zlepšovanie environmentálneho správania sa
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=holistický marketing, spoločensky zodpovedný marketing, "zelená" spotreba, environmentálny trh, environmentálne vhodný produkt
 
|Related terms=holistický marketing, spoločensky zodpovedný marketing, "zelená" spotreba, environmentálny trh, environmentálne vhodný produkt
 
|Synonyms=ekomarketing, ekologický marketing, zelený marketing
 
|Synonyms=ekomarketing, ekologický marketing, zelený marketing
|Bibliography=PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=green marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=green marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 20:33, 16. máj 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: ako súčasť sociálne zodpovedného marketingu, predstavuje záväzok vedenia firmy podnikať spôsobom, ktorý zabezpečuje jej ekonomický rozvoj pri súčasnom uvedomovaní si zodpovednosti za neustále zlepšovanie environmentálneho správania sa
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Synonymum: ekomarketing, ekologický marketing, zelený marketing
Príbuzné termíny: holistický marketing, spoločensky zodpovedný marketing, "zelená" spotreba, environmentálny trh, environmentálne vhodný produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: green marketing