Termín:trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Revízia 368007 používateľa Unknown user (diskusia) bola vrátená)
 
(7 medziľahlých úprav od 3 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=trh
 
|Name=trh
 
|Definition=rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
 
|Definition=rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
|Localized definitions=
+
|Field=obchod, marketing
|Field=marketing
+
|Related terms=zákazník, transakcia, akvizícia, B2B trh, globálny trh, cenový mix, cielený marketing
|Localized fields=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Related terms=zákazník, transakcia
+
|Translations={{Translation
|Synonyms=
+
|Language=en
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Localized form=market
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=market}}
+
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 13:22, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: zákazník, transakcia, akvizícia, B2B trh, globálny trh, cenový mix, cielený marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market