Termín:aplikovaný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=aplikovaný marketing
 
|Name=aplikovaný marketing
 
|Definition=vyjadruje skutočnosť, že poznatky, skúsenosti, metódy, teória, koncepcia všeobecného marketingu boli prenesené, prispôsobené či použité tak v hospodárskych, ako aj spoločenských oblastiach
 
|Definition=vyjadruje skutočnosť, že poznatky, skúsenosti, metódy, teória, koncepcia všeobecného marketingu boli prenesené, prispôsobené či použité tak v hospodárskych, ako aj spoločenských oblastiach
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu, artmarketing, city marketing
|Related terms=marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu
 
 
|Synonyms=sektorový marketing, odvetvový marketing
 
|Synonyms=sektorový marketing, odvetvový marketing
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Termín aplikovaný marketing sa v slovenskej odbornej literatúre používa po roku 1990 súbežne s termínmi – ''odvetvový marketing'', ''sektorový marketing'', marketingová subkoncepcia. S názvami aplikovaného marketingu sú isté problémy. Používajú sa súčasne pomenovania typu ''marketing v priemysle'', ''industriálny marketing'', ale aj ''priemyselný marketing'', ''neziskový marketing'', ''marketing neziskových organizácií'', ''marketing v cestovnom ruchu'', ''turistický marketing'', ''marketing v poľnohospodárstve'', ''agromarketing'', ''ekologický marketing'', ''marketing mesta'', ''mestský marketing'', ''marketing vo verejnej správe'', ''bankový marketing'', ''marketing v poisťovníctve'' atď.
 
|Comment=Termín aplikovaný marketing sa v slovenskej odbornej literatúre používa po roku 1990 súbežne s termínmi – ''odvetvový marketing'', ''sektorový marketing'', marketingová subkoncepcia. S názvami aplikovaného marketingu sú isté problémy. Používajú sa súčasne pomenovania typu ''marketing v priemysle'', ''industriálny marketing'', ale aj ''priemyselný marketing'', ''neziskový marketing'', ''marketing neziskových organizácií'', ''marketing v cestovnom ruchu'', ''turistický marketing'', ''marketing v poľnohospodárstve'', ''agromarketing'', ''ekologický marketing'', ''marketing mesta'', ''mestský marketing'', ''marketing vo verejnej správe'', ''bankový marketing'', ''marketing v poisťovníctve'' atď.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 22:57, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vyjadruje skutočnosť, že poznatky, skúsenosti, metódy, teória, koncepcia všeobecného marketingu boli prenesené, prispôsobené či použité tak v hospodárskych, ako aj spoločenských oblastiach
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: sektorový marketing, odvetvový marketing
Príbuzné termíny: marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu, artmarketing, city marketing
Poznámka: Termín aplikovaný marketing sa v slovenskej odbornej literatúre používa po roku 1990 súbežne s termínmi – odvetvový marketing, sektorový marketing, marketingová subkoncepcia. S názvami aplikovaného marketingu sú isté problémy. Používajú sa súčasne pomenovania typu marketing v priemysle, industriálny marketing, ale aj priemyselný marketing, neziskový marketing, marketing neziskových organizácií, marketing v cestovnom ruchu, turistický marketing, marketing v poľnohospodárstve, agromarketing, ekologický marketing, marketing mesta, mestský marketing, marketing vo verejnej správe, bankový marketing, marketing v poisťovníctve atď.