Termín:sektorový marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=sektorový marketing
 
|Name=sektorový marketing
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu, artmarketing, city marketing
|Related terms=
 
 
|Synonyms=aplikovaný marketing
 
|Synonyms=aplikovaný marketing
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Zastaraný
 
|Acceptability=Zastaraný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Termín sektorový marketing predstavuje marketing aplikovaný na podnikateľskú činnosť podnikov, inštitúcií, organizácií v 4 sektoroch hospodárstva. Tento termín je v súčasnosti prekonaný, nahrádza sa termínom ''aplikovaný marketing''.
 
|Comment=Termín sektorový marketing predstavuje marketing aplikovaný na podnikateľskú činnosť podnikov, inštitúcií, organizácií v 4 sektoroch hospodárstva. Tento termín je v súčasnosti prekonaný, nahrádza sa termínom ''aplikovaný marketing''.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 22:58, 15. marec 2021

Zastaraný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: aplikovaný marketing
Príbuzné termíny: marketing neziskovej organizácie, urbánny marketing, environmentálny marketing, marketing cestovného ruchu, artmarketing, city marketing
Poznámka: Termín sektorový marketing predstavuje marketing aplikovaný na podnikateľskú činnosť podnikov, inštitúcií, organizácií v 4 sektoroch hospodárstva. Tento termín je v súčasnosti prekonaný, nahrádza sa termínom aplikovaný marketing.