Termín:P.o.S.: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=P.o.S. |Definition=''pozri definíciu synonyma'' |Field=marketing |Related terms=predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of p…“)
 
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, spotrebiteľ, zákazník
+
|Related terms=predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, zákazník, 3D objekty
 
|Synonyms=bod predaja
 
|Synonyms=bod predaja
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:09, 21. apríl 2021

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: bod predaja
Príbuzné termíny: predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, zákazník, 3D objekty