Termín:marketing cestovného ruchu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(4 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketing cestovného ruchu
 
|Name=marketing cestovného ruchu
 
|Definition=aplikovaný marketing definovaný ako plynulý proces plánovania, skúmania, napĺňania, kontroly a vyhodnocovania činností potrebných na zabezpečovanie tak zákazníkových potrieb a požiadaviek, ako aj cieľov organizácie
 
|Definition=aplikovaný marketing definovaný ako plynulý proces plánovania, skúmania, napĺňania, kontroly a vyhodnocovania činností potrebných na zabezpečovanie tak zákazníkových potrieb a požiadaviek, ako aj cieľov organizácie
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=aplikovaný marketing, marketing miesta, destinácia cestovného ruchu, manažment cestovného ruchu, alternatívne marketingové stratégie
|Related terms=aplikovaný marketing, destinácia cestovného ruchu, manažment cestovného ruchu, marketing miesta
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Uplatňuje sa na úrovni podnikov (marketing producentov a sprostredkovateľov služieb), cieľového miesta/regiónu (marketing cieľového miesta), štátu ako cieľovej krajiny v cestovnom ruchu (makromarketing cestovného ruchu) a skupiny štátov na medzinárodnom trhu (medzinárodný marketing).
 
|Comment=Uplatňuje sa na úrovni podnikov (marketing producentov a sprostredkovateľov služieb), cieľového miesta/regiónu (marketing cieľového miesta), štátu ako cieľovej krajiny v cestovnom ruchu (makromarketing cestovného ruchu) a skupiny štátov na medzinárodnom trhu (medzinárodný marketing).
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:34, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: aplikovaný marketing definovaný ako plynulý proces plánovania, skúmania, napĺňania, kontroly a vyhodnocovania činností potrebných na zabezpečovanie tak zákazníkových potrieb a požiadaviek, ako aj cieľov organizácie
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Príbuzné termíny: aplikovaný marketing, marketing miesta, destinácia cestovného ruchu, manažment cestovného ruchu, alternatívne marketingové stratégie
Poznámka: Uplatňuje sa na úrovni podnikov (marketing producentov a sprostredkovateľov služieb), cieľového miesta/regiónu (marketing cieľového miesta), štátu ako cieľovej krajiny v cestovnom ruchu (makromarketing cestovného ruchu) a skupiny štátov na medzinárodnom trhu (medzinárodný marketing).