Termín:trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(5 medziľahlých úprav od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazených)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
 
|Definition=rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
 
|Field=obchod, marketing
 
|Field=obchod, marketing
|Related terms=zákazník, transakcia
+
|Related terms=zákazník, transakcia, akvizícia, B2B trh, globálny trh, cenový mix, cielený marketing
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 13:22, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: zákazník, transakcia, akvizícia, B2B trh, globálny trh, cenový mix, cielený marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market