Termín:trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(8 medziľahlých úprav od 4 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=trh
+
|Name=trh
          |Definition=
+
|Definition=rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
          |Field=ekonómia
+
|Field=obchod, marketing
      }}
+
|Related terms=zákazník, transakcia, akvizícia, B2B trh, globálny trh, cenový mix, cielený marketing
 
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=market
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:22, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: zákazník, transakcia, akvizícia, B2B trh, globálny trh, cenový mix, cielený marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market