Termín:manažment: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=proces vytvárania a ďalšieho aktívneho rozvíjania podnikateľsky orientovaného správania sociálnych systémov
 
|Definition=proces vytvárania a ďalšieho aktívneho rozvíjania podnikateľsky orientovaného správania sociálnych systémov
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=audit manažmentu, manažment cestovného ruchu, destinačný manažment, manažment kategórií, manažment odvrátenia odchodu zákazníkov ku konkurencii
+
|Related terms=audit manažmentu, manažment cestovného ruchu, destinačný manažment, manažment kategórií, manažment odvrátenia odchodu zákazníkov ku konkurencii, customer experience management, CPM
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 23:55, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: proces vytvárania a ďalšieho aktívneho rozvíjania podnikateľsky orientovaného správania sociálnych systémov
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Príbuzné termíny: audit manažmentu, manažment cestovného ruchu, destinačný manažment, manažment kategórií, manažment odvrátenia odchodu zákazníkov ku konkurencii, customer experience management, CPM
Cudzojazyčný ekvivalent: en: management
Poznámka: Manažment sa vysvetľuje jednak z funkcionálneho hľadiska, keď ide o charakteristiku procesov a úloh, ktoré sa týkajú vnútra podnikov/organizácií, a jednak z inštitucionálneho hľadiska, keď ide o charakteristiku osôb, ktoré sú vykonávateľmi manažmentu (manažéri). Manažéri realizujú manažérske funkcie v závislosti od roviny manažmentu a pritom plnia manažérske úlohy. Manažment je vždy viacdimenzionálny t. j. má viac rovín - normatívnu, strategickú a operatívnu. V cestovnom ruchu ide nielen o podnikový manažment, ale aj o manažment cieľového miesta (stredisko cestovného ruchu, región a štát ako cestovný cieľ).