Termín:BTL: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=BTL
 
|Name=BTL
|Definition=podlinková komunikácia, t.j. komunikácia zameraná na aktivity: [[Term:PR|PR]], [[Term:podpora predaja|podpora predaja]], [[Term:priamy marketing|priamy marketing]], [[Term:osobný predaj|osobný predaj]]
+
|Definition=podlinková komunikácia, t. j. komunikácia zameraná na aktivity: [[Term:PR|PR]], [[Term:podpora predaja|podpora predaja]], [[Term:priamy marketing|priamy marketing]], [[Term:osobný predaj|osobný predaj]]
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=ATL, vzťahy s verejnosťou, gerilový marketing, event marketing
 
|Related terms=ATL, vzťahy s verejnosťou, gerilový marketing, event marketing
 
|Synonyms=podlinky
 
|Synonyms=podlinky
|Bibliography=Jakubíková, D.: Marketing v cestovním ruchu. 2009.
+
|Bibliography=Jakubíková, D.: Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada 2009.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=BTL}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=BTL
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
+
|Comment=Ide o skratku z anglických slov below the line. Podlinky boli najskôr chápané ako doplnok k ATL komunikačným technikám. Radíme sem aj eventy, gerilový marketing, čiastočne i direct marketing atď. V internetovom prostredí sem patria napríklad newslettery, virálne videá, komunitné skupiny a podobne.  
|Context source=
+
Kedysi boli výlučným doplnkom k nadlinkám, dnes môžu rovnako dobre uspieť aj samostatne. Vývoj technológií, zmeny v preferenciách médií u mladých ľudí a príťažlivosť nových a kreatívnych vecí postupne zotierajú rozdiely medzi ATL a BTL.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=Ide o skratku z anglických slov below the line. Podlinky boli najskôr chápané ako doplnok k ATL komunikačným technikám. Radíme sem aj eventy, gerilový marketing, čiastočne i direct marketing atď. V internetovom prostredí sem patria napríklad newslettery, virálne videá, komunitné skupiny a podobne. Kedysi boli výlučným doplnkom k nadlinkám, dnes môžu rovnako dobre uspieť aj samostatne. Vývoj technológií, zmeny v preferenciách médií u mladých ľudí a príťažlivosť nových a kreatívnych vecí postupne zotierajú rozdiely medzi ATL a BTL.
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:09, 12. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: podlinková komunikácia, t. j. komunikácia zameraná na aktivity: PR, podpora predaja, priamy marketing, osobný predaj
Zdroj: Jakubíková, D.: Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada 2009.

Synonymum: podlinky
Príbuzné termíny: ATL, vzťahy s verejnosťou, gerilový marketing, event marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: BTL
Poznámka: Ide o skratku z anglických slov below the line. Podlinky boli najskôr chápané ako doplnok k ATL komunikačným technikám. Radíme sem aj eventy, gerilový marketing, čiastočne i direct marketing atď. V internetovom prostredí sem patria napríklad newslettery, virálne videá, komunitné skupiny a podobne.

Kedysi boli výlučným doplnkom k nadlinkám, dnes môžu rovnako dobre uspieť aj samostatne. Vývoj technológií, zmeny v preferenciách médií u mladých ľudí a príťažlivosť nových a kreatívnych vecí postupne zotierajú rozdiely medzi ATL a BTL.