Termín:reklamný robot: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Novinka v oblasti interaktívnej multimediálnej prezentácie a reklamy na mieste predaja. Pole pôsobnosti robota Advee je veľmi široké, a to práve vďaka rozsiahlym možnostiam jeho customizácie.
 
|Comment=Novinka v oblasti interaktívnej multimediálnej prezentácie a reklamy na mieste predaja. Pole pôsobnosti robota Advee je veľmi široké, a to práve vďaka rozsiahlym možnostiam jeho customizácie.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 15:51, 10. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: neopakovateľným spôsobom upúta a udrží pozornosť užívateľov a umožní poskytnúť zákazníkom, obchodným partnerom alebo návštevníkom neopakovateľný zážitok a odovzdať im originálnou formou požadovanú informáciu
Zdroj: Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: advee
Príbuzné termíny: reklama, užívateľ, zákazník, event marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advee
Poznámka: Novinka v oblasti interaktívnej multimediálnej prezentácie a reklamy na mieste predaja. Pole pôsobnosti robota Advee je veľmi široké, a to práve vďaka rozsiahlym možnostiam jeho customizácie.