Termín:lokálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=lokálny marketing
 
|Name=lokálny marketing
 
|Definition=prispôsobenie značiek a komunikácie potrebám a želaniam lokálnych zákazníckych skupín (miest, štvrtí či konkrétnych obchodov)
 
|Definition=prispôsobenie značiek a komunikácie potrebám a želaniam lokálnych zákazníckych skupín (miest, štvrtí či konkrétnych obchodov)
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=event marketing, susedský marketing, city marketing, riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Related terms=event marketing, susedský marketing, city marketing, riadenie vzťahov so zákazníkmi
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing, 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Odráža rastúci trend nazývaný marketing podhubia (grassroots marketing). Marketingové aktivity sa usilujú dostať čo najviac k individuálnemu zákazníkovi a stať sa pre neho dôležitými. Veľa z počiatočných úspechov spoločnosti Nike je možné pripísať ich schopnosti získať cieľových spotrebiteľov využívaním marketingu podhubia, napr. sponzorovaním miestnych školských tímov, odborným poradenstvom a poskytovaním topánok, dresov a športových potrieb. Veľká časť lokálneho marketingu je marketing zážitkov, ktorý propaguje výrobok alebo službu nielen komunikáciou ich charakteristických vlastností a výhod, ale tiež ich spájaním s jedinečnými a zaujímavými zážitkami.  Za lokálny marketing možno považovať aj tzv. susedský marketing.
 
|Comment=Odráža rastúci trend nazývaný marketing podhubia (grassroots marketing). Marketingové aktivity sa usilujú dostať čo najviac k individuálnemu zákazníkovi a stať sa pre neho dôležitými. Veľa z počiatočných úspechov spoločnosti Nike je možné pripísať ich schopnosti získať cieľových spotrebiteľov využívaním marketingu podhubia, napr. sponzorovaním miestnych školských tímov, odborným poradenstvom a poskytovaním topánok, dresov a športových potrieb. Veľká časť lokálneho marketingu je marketing zážitkov, ktorý propaguje výrobok alebo službu nielen komunikáciou ich charakteristických vlastností a výhod, ale tiež ich spájaním s jedinečnými a zaujímavými zážitkami.  Za lokálny marketing možno považovať aj tzv. susedský marketing.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:06, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: prispôsobenie značiek a komunikácie potrebám a želaniam lokálnych zákazníckych skupín (miest, štvrtí či konkrétnych obchodov)
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: event marketing, susedský marketing, city marketing, riadenie vzťahov so zákazníkmi
Poznámka: Odráža rastúci trend nazývaný marketing podhubia (grassroots marketing). Marketingové aktivity sa usilujú dostať čo najviac k individuálnemu zákazníkovi a stať sa pre neho dôležitými. Veľa z počiatočných úspechov spoločnosti Nike je možné pripísať ich schopnosti získať cieľových spotrebiteľov využívaním marketingu podhubia, napr. sponzorovaním miestnych školských tímov, odborným poradenstvom a poskytovaním topánok, dresov a športových potrieb. Veľká časť lokálneho marketingu je marketing zážitkov, ktorý propaguje výrobok alebo službu nielen komunikáciou ich charakteristických vlastností a výhod, ale tiež ich spájaním s jedinečnými a zaujímavými zážitkami. Za lokálny marketing možno považovať aj tzv. susedský marketing.