Termín:5M: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=5M
 
|Name=5M
 
|Definition=vyjadruje obsah marketingovej komunikácie, a to – mission/poslanie, message/informácia, medium/typ použitého nosiča, money/peniaze, measurement/meranie výsledkov
 
|Definition=vyjadruje obsah marketingovej komunikácie, a to – mission/poslanie, message/informácia, medium/typ použitého nosiča, money/peniaze, measurement/meranie výsledkov
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketér, marketingová komunikácia, 5M mediálneho mixu
 
|Related terms=marketér, marketingová komunikácia, 5M mediálneho mixu
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Bibliography=Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 
|Acceptability=Profesionalizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 12:24, 11. marec 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vyjadruje obsah marketingovej komunikácie, a to – mission/poslanie, message/informácia, medium/typ použitého nosiča, money/peniaze, measurement/meranie výsledkov
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: marketér, marketingová komunikácia, 5M mediálneho mixu