Termín:destinačný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=destinačný marketing
 
|Name=destinačný marketing
 
|Definition=subkoncepcia marketingu cestovného ruchu, v rámci ktorej sa podnikateľské subjekty, orgány štátnej správy a miestnej samosprávy a obyvateľstva orientujú na uspokojovanie a želaní návštevníkov s cieľom dosiahnuť primeraný zisk
 
|Definition=subkoncepcia marketingu cestovného ruchu, v rámci ktorej sa podnikateľské subjekty, orgány štátnej správy a miestnej samosprávy a obyvateľstva orientujú na uspokojovanie a želaní návštevníkov s cieľom dosiahnuť primeraný zisk
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=destinácia cestovného ruchu, marketing cestovného ruchu, marketing miesta, lokálny marketing
 
|Related terms=destinácia cestovného ruchu, marketing cestovného ruchu, marketing miesta, lokálny marketing
 
|Synonyms=marketing cieľového miesta
 
|Synonyms=marketing cieľového miesta
|Bibliography=PODĽA Gúčik, M. a kol.: Krátky slovník cestovného ruchu. 2004.
+
|Bibliography=PODĽA: Gúčik, M. a kol.: Krátky slovník cestovného ruchu. Banská Bystrica: Slovensko-švajčiarske združenie pre rozvoj cestovného ruchu 2004.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Rôznorodosť záujmových skupín zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu v cieľovom mieste vyvoláva potrebu spoločného koordinovaného postupu na trhu, ktorý zabezpečuje marketingová koncepcia cestovného ruchu v cieľovom mieste. Výraz ''destinačný marketing'' možno chápať aj ako – marketing geografického priestoru, teda aj ako marketing miesta, alebo marketing cieľového miesta v cestovnom ruchu (pričom autori zamieňajú termíny marketing/management destinácie).
 
|Comment=Rôznorodosť záujmových skupín zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu v cieľovom mieste vyvoláva potrebu spoločného koordinovaného postupu na trhu, ktorý zabezpečuje marketingová koncepcia cestovného ruchu v cieľovom mieste. Výraz ''destinačný marketing'' možno chápať aj ako – marketing geografického priestoru, teda aj ako marketing miesta, alebo marketing cieľového miesta v cestovnom ruchu (pričom autori zamieňajú termíny marketing/management destinácie).
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:08, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: subkoncepcia marketingu cestovného ruchu, v rámci ktorej sa podnikateľské subjekty, orgány štátnej správy a miestnej samosprávy a obyvateľstva orientujú na uspokojovanie a želaní návštevníkov s cieľom dosiahnuť primeraný zisk
Zdroj: PODĽA: Gúčik, M. a kol.: Krátky slovník cestovného ruchu. Banská Bystrica: Slovensko-švajčiarske združenie pre rozvoj cestovného ruchu 2004.

Synonymum: marketing cieľového miesta
Príbuzné termíny: destinácia cestovného ruchu, marketing cestovného ruchu, marketing miesta, lokálny marketing
Poznámka: Rôznorodosť záujmových skupín zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu v cieľovom mieste vyvoláva potrebu spoločného koordinovaného postupu na trhu, ktorý zabezpečuje marketingová koncepcia cestovného ruchu v cieľovom mieste. Výraz destinačný marketing možno chápať aj ako – marketing geografického priestoru, teda aj ako marketing miesta, alebo marketing cieľového miesta v cestovnom ruchu (pričom autori zamieňajú termíny marketing/management destinácie).