Termín:ambient marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 11: Riadok 11:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|URL=http://timekiller.cz/reklama/jak-se-dela-ambient-marketing
 
 
|Comment=Reklamné posolstvá sa obvykle šíria v prostredí, v ktorom sa pohybujú mladí ľudia a u ktorých sa predpokladá, že reklamné posolstvo budú šíriť ďalej medzi svojimi vrstovníkmi (v školách, na diskotékach, pohostinných zariadeniach, kultúrnych zariadeniach, ale aj na toaletách, uliciach...).
 
|Comment=Reklamné posolstvá sa obvykle šíria v prostredí, v ktorom sa pohybujú mladí ľudia a u ktorých sa predpokladá, že reklamné posolstvo budú šíriť ďalej medzi svojimi vrstovníkmi (v školách, na diskotékach, pohostinných zariadeniach, kultúrnych zariadeniach, ale aj na toaletách, uliciach...).
 
Pre JL: URL nenačíta, asi neaktívne, overiť ešte raz.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 13:40, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda marketingovej komunikácie; je prezentovaný formami reklamy, ktoré oslovujú mladšie cieľové skupiny, obsahuje často humor, netradičné prvky, netradičné prostredie
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: ambient advertising
Príbuzné termíny: reklama, marketingová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: ambient marketing
Poznámka: Reklamné posolstvá sa obvykle šíria v prostredí, v ktorom sa pohybujú mladí ľudia a u ktorých sa predpokladá, že reklamné posolstvo budú šíriť ďalej medzi svojimi vrstovníkmi (v školách, na diskotékach, pohostinných zariadeniach, kultúrnych zariadeniach, ale aj na toaletách, uliciach...).