Termín:ADAM: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=ADAM
 
|Name=ADAM
 
|Definition=model komunikácie nadväzujúci na model AIDA, zdôrazňuje stránku zapamätania si reklamy
 
|Definition=model komunikácie nadväzujúci na model AIDA, zdôrazňuje stránku zapamätania si reklamy
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=AIDA, marketingová komunikácia, reklama
 
|Related terms=AIDA, marketingová komunikácia, reklama
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2012.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=ADAM}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=ADAM
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Skratka modelu vychádza z prvých písmen anglických slov: Attention (upútať pozornosť), Desire (vyvolať túžbu), Action (vyvolať nákup), Memory (zapamätať si).
 
|Comment=Skratka modelu vychádza z prvých písmen anglických slov: Attention (upútať pozornosť), Desire (vyvolať túžbu), Action (vyvolať nákup), Memory (zapamätať si).
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 11:53, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: model komunikácie nadväzujúci na model AIDA, zdôrazňuje stránku zapamätania si reklamy
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Príbuzné termíny: AIDA, marketingová komunikácia, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: ADAM
Poznámka: Skratka modelu vychádza z prvých písmen anglických slov: Attention (upútať pozornosť), Desire (vyvolať túžbu), Action (vyvolať nákup), Memory (zapamätať si).