Termín:bod predaja: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=virtuálna alebo fyzická predajňa, ale aj súčasť multimediálneho distribučného systému
 
|Definition=virtuálna alebo fyzická predajňa, ale aj súčasť multimediálneho distribučného systému
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=P.o.S. materiály, predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, spotrebiteľ, zákazník
+
|Related terms=P.o.S. materiály, predajňa, miesto nákupu, distribúcia, podpora predaja, spotrebiteľ, zákazník
 
|Synonyms=P.o.S., point of sale, miesto predaja, predajné miesto, systémy POS
 
|Synonyms=P.o.S., point of sale, miesto predaja, predajné miesto, systémy POS
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Verzia zo dňa a času 20:36, 11. august 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: virtuálna alebo fyzická predajňa, ale aj súčasť multimediálneho distribučného systému
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: P.o.S., point of sale, miesto predaja, predajné miesto, systémy POS
Príbuzné termíny: P.o.S. materiály, predajňa, miesto nákupu, distribúcia, podpora predaja, spotrebiteľ, zákazník
Cudzojazyčný ekvivalent: en: point of sale
Poznámka: Od kvality a kvantity predajného miesta v obchodnej prevádzke závisí úspešnosť realizácie produktu a aj spokojnosť spotrebiteľa/zákazníka.