Termín:manažment: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 10: Riadok 10:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Manažment sa vysvetľuje jednak z funkcionálneho hľadiska, keď ide o charakteristiku procesov a úloh, ktoré sa týkajú vnútra podnikov/organizácií, a jednak z inštitucionálneho hľadiska, keď ide o charakteristiku  osôb, ktoré sú vykonávateľmi manažmentu (manažéri). Manažéri realizujú manažérske funkcie v závislosti od roviny manažmentu a pritom plnia manažérske úlohy. Manažment je vždy viacdimenzionálny t. j má viac rovín - normatívnu, strategickú a operatívnu. V cestovnom ruchu ide nielen o podnikový manažment, ale aj o manažment cieľového miesta (stredisko cestovného ruchu, región a štát ako cestovný cieľ).
+
|Comment=Manažment sa vysvetľuje jednak z funkcionálneho hľadiska, keď ide o charakteristiku procesov a úloh, ktoré sa týkajú vnútra podnikov/organizácií, a jednak z inštitucionálneho hľadiska, keď ide o charakteristiku  osôb, ktoré sú vykonávateľmi manažmentu (manažéri). Manažéri realizujú manažérske funkcie v závislosti od roviny manažmentu a pritom plnia manažérske úlohy. Manažment je vždy viacdimenzionálny t. j. má viac rovín - normatívnu, strategickú a operatívnu. V cestovnom ruchu ide nielen o podnikový manažment, ale aj o manažment cieľového miesta (stredisko cestovného ruchu, región a štát ako cestovný cieľ).
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Verejná správa]]
 
[[Category:Verejná správa]]

Verzia zo dňa a času 23:21, 16. máj 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: proces vytvárania a ďalšieho aktívneho rozvíjania podnikateľsky orientovaného správania sociálnych systémov
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: audit manažmentu, manažment cestovného ruchu, destinačný manažment, manažment kategórií, manažment odvrátenia odchodu zákazníkov ku konkurencii
Cudzojazyčný ekvivalent: en: management
Poznámka: Manažment sa vysvetľuje jednak z funkcionálneho hľadiska, keď ide o charakteristiku procesov a úloh, ktoré sa týkajú vnútra podnikov/organizácií, a jednak z inštitucionálneho hľadiska, keď ide o charakteristiku osôb, ktoré sú vykonávateľmi manažmentu (manažéri). Manažéri realizujú manažérske funkcie v závislosti od roviny manažmentu a pritom plnia manažérske úlohy. Manažment je vždy viacdimenzionálny t. j. má viac rovín - normatívnu, strategickú a operatívnu. V cestovnom ruchu ide nielen o podnikový manažment, ale aj o manažment cieľového miesta (stredisko cestovného ruchu, región a štát ako cestovný cieľ).