Termín:maloobchodník: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Bibliography=PODĽA Clemente, N. M.: Slovník Marketingu, Computer Press, Brno, 2004.
 
|Bibliography=PODĽA Clemente, N. M.: Slovník Marketingu, Computer Press, Brno, 2004.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Inými slovami — maloobchodnú činnosť (všetky činnosti spojené s predajom tovaru, služieb individuálnemu, konečnému spotrebiteľovi) môžu vykonávať v rôznej miere rôzne subjekty. Ale za maloobchodníka možno považovať len toho, ktorého príjem v prevažnej miere pochádza z maloobchodnej činnosti
+
|Context=Inými slovami — maloobchodnú činnosť (všetky činnosti spojené s predajom tovaru, služieb individuálnemu, konečnému spotrebiteľovi) môžu vykonávať v rôznej miere rôzne subjekty. Ale za maloobchodníka možno považovať len toho, ktorého príjem v prevažnej miere pochádza z maloobchodnej činnosti.
 
|Context source=Viestová, K.: Teória obchodu. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2004.
 
|Context source=Viestová, K.: Teória obchodu. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2004.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 15:00, 7. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: firma, ktorá je prostredníkom, nakupuje tovar od výrobcu alebo veľkoobchodníka s cieľom ďalšieho predaja spotrebiteľom so ziskom
Zdroj: PODĽA Clemente, N. M.: Slovník Marketingu, Computer Press, Brno, 2004.

Kontext: Inými slovami — maloobchodnú činnosť (všetky činnosti spojené s predajom tovaru, služieb individuálnemu, konečnému spotrebiteľovi) môžu vykonávať v rôznej miere rôzne subjekty. Ale za maloobchodníka možno považovať len toho, ktorého príjem v prevažnej miere pochádza z maloobchodnej činnosti.
Zdroj kontextu: Viestová, K.: Teória obchodu. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2004.
Synonymum: retailer
Príbuzné termíny: maloobchod, maloobchodná činnosť