Termín:stratégia tlaku: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest boxt=no
 
}}
 
}}
  
  
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 16:06, 10. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: marketingová stratégia, ktorá v marketingovom distribučnom kanáli využíva predajcov, komunikáciu smerom od výroby cez obchod k spotrebiteľovi
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: push stratégia
Príbuzné termíny: distribúcia, stratégia ťahu, marketingové kanály, spotrebiteľ, marketingová stratégia, komunikačný mix