Termín:sponzorstvo: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=marketingová komunikácia, manažér marketingu, imidž, sponzorovanie, ambush marketing
 
|Related terms=marketingová komunikácia, manažér marketingu, imidž, sponzorovanie, ambush marketing
|Bibliography=Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Praha: Computer Press 2008.
+
|Bibliography=Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Pri výbere sponzorskej aktivity je dôležité zladiť profil publika s cieľovým trhom firmy. Marketingoví manažéri musia zvažovať tiež image sponzorovaných osobností či súborov a ich vzťah k image sponzora. Sponzorstvo má pre firmu dosiahnuť mnoho rôznych cieľov - posilniť firemný image, zvýšiť viditeľnosť firmy, odlíšiť firmu od konkurencie, upozorniť na konkrétne tovary a služby, pomôcť vytvoriť užšie vzťahy s existujúcimi i potenciálnymi zákazníkmi, predávať nadbytočné zásoby a pod.
 
|Context=Pri výbere sponzorskej aktivity je dôležité zladiť profil publika s cieľovým trhom firmy. Marketingoví manažéri musia zvažovať tiež image sponzorovaných osobností či súborov a ich vzťah k image sponzora. Sponzorstvo má pre firmu dosiahnuť mnoho rôznych cieľov - posilniť firemný image, zvýšiť viditeľnosť firmy, odlíšiť firmu od konkurencie, upozorniť na konkrétne tovary a služby, pomôcť vytvoriť užšie vzťahy s existujúcimi i potenciálnymi zákazníkmi, predávať nadbytočné zásoby a pod.
|Context source=Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Praha: Computer Press 2008.
+
|Context source=Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:14, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: znamená, že firma finančnými príspevkami sponzoruje jednotlivca, skupinu či aktivitu
Zdroj: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Kontext: Pri výbere sponzorskej aktivity je dôležité zladiť profil publika s cieľovým trhom firmy. Marketingoví manažéri musia zvažovať tiež image sponzorovaných osobností či súborov a ich vzťah k image sponzora. Sponzorstvo má pre firmu dosiahnuť mnoho rôznych cieľov - posilniť firemný image, zvýšiť viditeľnosť firmy, odlíšiť firmu od konkurencie, upozorniť na konkrétne tovary a služby, pomôcť vytvoriť užšie vzťahy s existujúcimi i potenciálnymi zákazníkmi, predávať nadbytočné zásoby a pod.
Zdroj kontextu: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, manažér marketingu, imidž, sponzorovanie, ambush marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: sponsorship