Termín:marketingová komunikácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=zložka marketingového mixu
 
|Definition=zložka marketingového mixu
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj, priamy marketing, event marketing, baner
+
|Related terms=marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj, priamy marketing, event marketing, baner, 3D objekty
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 11:17, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: zložka marketingového mixu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Termíny marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix nahradili termíny používané v predchádzajúcom vývojovom období teóriu marketingu, promotion. Obsah marketingovej komunikácie možno vyjadriť aj prostredníctvom komponentov jednotlivých nástrojov marketingového komunikačného mixu.
Zdroj kontextu: Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
Príbuzné termíny: marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj, priamy marketing, event marketing, baner, 3D objekty
Cudzojazyčný ekvivalent: en: promotion