Termín:zážitkový marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=marketingová komunikácia, marketingový nástroj
+
|Related terms=marketingová komunikácia, marketingový nástroj, afektívna stratégia reklamného posolstva
 
|Synonyms=event marketing
 
|Synonyms=event marketing
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Verzia zo dňa a času 17:21, 11. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda a technika marketingovej komunikácie, ktorá využíva emócie v marketingovej komunikácii a vychádza z faktu, že si ľudia najlepšie zapamätajú to, čo reálne zažijú
Zdroj: PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: event marketing
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, marketingový nástroj, afektívna stratégia reklamného posolstva
Cudzojazyčný ekvivalent: en: event marketing
Poznámka: Event marketing sa väčšinou prekladá ako usporiadanie akcií. Ide o jeden z dôležitých nástrojov marketingu, ktorým sa snažíme prehĺbiť vzťahy s obchodnými partnermi alebo upútať nových potencionálnych klientov pomocou nevšedných zážitkov. Pomocou eventov môžeme motivovať a ovplyvňovať obchodných partnerov, upevňovať ich lojalitu, prezentovať produkty, služby, vízie. Event marketing nezahrňuje len komunikáciu externú, ale tiež internú v rámci spoločnosti. Termínom event marketing rozumieme zinscenovanie zážitkov rovnako ako ich plánovanie a organizovanie v rámci firemnej komunikácie. Tieto zážitky majú za úlohu vyvolať psychické a emocionálne podnety sprostredkované usporiadaním najrôznejších akcií, ktoré podporia image firmy a jej produkty.