Termín:virálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=virálny marketing
 
|Name=virálny marketing
 
|Definition=metóda, technika odovzdávania marketingovej informácie, tzv. vírusovej správy, medzi ľuďmi/zákazníkmi na internete
 
|Definition=metóda, technika odovzdávania marketingovej informácie, tzv. vírusovej správy, medzi ľuďmi/zákazníkmi na internete
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingová komunikácia, kybermarketing, zákazník, marketing v internetovom veku, advergaming
|Related terms=marketingová komunikácia, kybermarketing, zákazník, marketing v internetovom veku
 
 
|Synonyms=vírusový marketing
 
|Synonyms=vírusový marketing
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=viral marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=viral marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 
|Acceptability=Profesionalizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 17:53, 11. marec 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, technika odovzdávania marketingovej informácie, tzv. vírusovej správy, medzi ľuďmi/zákazníkmi na internete
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: vírusový marketing
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, kybermarketing, zákazník, marketing v internetovom veku, advergaming
Cudzojazyčný ekvivalent: en: viral marketing