Termín:5M mediálneho mixu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=5M mediálneho mixu
 
|Name=5M mediálneho mixu
 
|Definition=položky, ktoré je nevyhnutné využiť na tvorbu efektívnej mediálnej stratégie:  markets (charakteristiky trhu), money (rozpočet), media (druhy médií), mechanics (mechanizmus), methodology (metodológia)
 
|Definition=položky, ktoré je nevyhnutné využiť na tvorbu efektívnej mediálnej stratégie:  markets (charakteristiky trhu), money (rozpočet), media (druhy médií), mechanics (mechanizmus), methodology (metodológia)
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingový nástroj, marketingová komunikácia, mediálny plán, 5M
 
|Related terms=marketingový nástroj, marketingová komunikácia, mediálny plán, 5M
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Materiálnotechnická základňa vnútorného obchodu. Bratislava: VŠE 1986.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Materiálnotechnická základňa vnútorného obchodu, 1986.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 11:38, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: položky, ktoré je nevyhnutné využiť na tvorbu efektívnej mediálnej stratégie: markets (charakteristiky trhu), money (rozpočet), media (druhy médií), mechanics (mechanizmus), methodology (metodológia)
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Materiálnotechnická základňa vnútorného obchodu. Bratislava: VŠE 1986.

Príbuzné termíny: marketingový nástroj, marketingová komunikácia, mediálny plán, 5M